Koła zamachowe dwumasowe regeneruje się poprzez wymianę wszystkich uszkodzonych elementów znajdujących się wewnątrz koła, które odpowiadają za jego prawidłową pracę. Wymienione, zamontowane nowe części są następnie szlifowane z powierzchni ciernych dla usunięcia jakichkolwiek nierówności, które powstają podczas pracy tarczy sprzęgłowej. Tak zregenerowane koło dwumasowe jest w końcowej fazie wyważone i może być zamontowane w pojeździe.

Tą ważną część auta powinno się regenerować choćby ze względów ekonomicznych, koszt naprawy koła zamachowego jest dwu, a czasami nawet trzy krotnie niższy od zakupu nowego koła. Profesjonalnie zregenerowane części są w pełni wartościowe, a praca ich niczym nie różni się od nowych.
Decydując się na zakup tańszego zamiennika, właściciele aut nie zawsze są świadomi, że części te mają bardzo wysoki stopień awaryjności. Nie ma możliwości regeneracji tańszych zamienników, a gdy ulegną one awarii i tak zmuszeni będziemy do zakupu nowego lub regeneracji oryginału. Kupowanie i montowanie używanych kół dwumasowych  też nie jest zalecane i często jest przyczyną uszkodzenia silnika oraz skrzyni biegów.

U nas,  na zregenerowane koło dwumasowe, będą Państwo czekali tylko 6 - 8 godzin.

Decydując się na zregenerowanie sprzęgła, należy korzystać ze sprawdzonych, wyspecjalizowanych warsztatów, które  gwarantują oryginalne, odpowiednie materiały i części zamienne.

Regeneracja  tarczy sprzęgła to wymiana zużytych okładzin ewentualnie kompleksowa naprawa, w zależności od stanu tarczy. W naszym warsztacie, wymieniamy wykładziny cierne, zwracając szczególną uwagę na odpowiednią grubość i jakość, gdyż właśnie te parametry  wpływają na długość przebiegu sprzęgła, na szybkość zużycia się powierzchni ciernych docisku i koła zamachowego.

Docisk sprzęgła regeneruje się, w zależności od zużycia, poprzez wymianę lub naprawę takich części jak: łożysko oporowe, sprężyny czy żeliwny pierścień dociskowy.